Պրոֆեսիոնալիզմ և սովորություններ

Գործատուն գովազդային գործակալությունների միջոցով տեղեկացրեց իր ընկերության բացման մասին և ստացավ շատ հայտարարություներ։Դիմորդների մեծ թվից նա ընտրեց միայն երկուսին և նրանց հրավիրեց հարցազրույցի։Զրույցի ժամանակ գործատուն ուշադիր հետևում էր յուրաքանչյուր հրավիրվածին։

Երբ ներս մտավ առաջին թեկնածուն նա իր ետևից դուռը բաց թողեց։Գործատուն նրա հետ զրուցեց 15 րոպե և ասաց, որ նա սպասի ընդունարանում։

Երկրորդ թեկնածուն մտնելով փակեց դուռը իր ետևից։Շփվելով նրա հետ գործատուն խնդրեց նրան նույնպես սպասել ընդունարանում և կանչեց իր քարտուղարին։

-Առաջին թեկնածուն,-հաղորդեց նա,-ունի աշխատանքի բոլոր հատկությունները,բայց ես որոշեցի ընդունել երկրորդ թեկնածուին, որովհետև առաջինը չփակեց իր ետևից դուռը։Կարծում եմ նա ծույլ է։Երկրորդը փակեց դուռը,դրա համար եթե նա անգամ բավական որակյալ չէ,նա կարող է շուտ սովորել։

Եթե անգամ մարդը պրոֆեսիոնալ է իր գործում,բայց չունի պատկերացում իրեն պահելու տարրական կանոնների մասին, օրինակ նրա մասին, որ պետք է փակել դուռը, ուրեմն, ի՞նչ օգուտ նման կրթությունից։

 

Թարգմանությունը՝ Միքայել Առաքելյանի

Աղբյուրը

Պատասխանել

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s