Եղևնին ու խնձորենին

Մի աշնանային օր, խնձորենին` դժգոհ իր տեսքից, խոստովանեց իր մտահոգությունը այգեպանին:

Նա դժգոհեց, որ բնությունն իր նկատմամբ անարդար է եղել, տալով նրան տձև տեսք, մինչդեռ հիասքանչ եղևնին, ով նրա կողքին էր, սիրված էր մարդկանց կողմից, ովքեր զարդարում էին այն գեղեցիկ աստղերով:

Այգեպանն ասաց.

-Այո, դու տձև ես, բայց դու մարդկության տոհմածառի խորհրդանիշն ես, ովքեր նույնպես տարաձև են իրենց թերություններով և թուլություններով, բայց դու ունակ ես համեղ մրգեր տալու, դու տձև ես, բայց մրգերդ գեղեցիկ են և համեղ:

Ծեր այգեպանը մի խնձոր պոկեց, հանեց դանակը, և խնձորը բաժանեց երկու հավասար մասերի: Նա խնձորի երկու մասերը ցույց տվեց խնձորենուն, դանակի ծայրով ցույց տվեց խնձորի մեջտեղը գտնվող աստղը և ասաց.

-Տեսնու՞մ ես, բարեկամս, եղևնին ունի աստղեր, որոնք մենք ենք ավելացնում, բայց դու ինքդ ունես այդ աստղից` քո գեղեցկությունը քո մեջ է:

Աղբյուրը`http://www.funfou.com/fables/sapin-et-pommier.php

Ֆրանսերենից թարգմանեցին` Սյուզի Եղոյանը, Ադել Միքայելյանը, Աննա Հարությունյանը, Արտակ Նշանյանը, Արման Մարտիրոսյանը, Տիգրան Աբրահամյանը:

Խորհրդատու` Աննա Մարության

Պատասխանել

